Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1. Regulamin ustala organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z nim prawa
i obowiązki pracodawcy i pracowników w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1
w Zamościu.
§ 2. Postanowienia regulaminu obowiązują wszystkich pracowników, bez względu na rodzaj
wykonywanej pracy, wymiar czasu pracy oraz zajmowane stanowisko.
§ 3. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
a) pracodawcy – należy przez to rozumieć dyrektora Poradni Psychologiczno-
Pedagogicznej Nr 1 w Zamościu,
b) pracowniku- należy przez to rozumieć osobę pozostającą z pracodawcą w stosunku
pracy,
c) poradni – należy przez to rozumieć Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną Nr 1
w Zamościu.
§ 4. Pracodawca zapoznaje z treścią regulaminu pracy każdego przyjmowanego do pracy
pracownika przed rozpoczęciem przez niego pracy, a pracownik potwierdza znajomość
regulaminu swoim podpisem w treści umowy o pracę.
§ 5. W sprawach związanych ze stosunkiem pracy, nie uregulowanych szczegółowo
niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy oraz innych ustaw
i aktów wykonawczych z zakresu prawa pracy i Karty Nauczyciela.