Regulamin pracy

przez | 16 października 2013

Rozdział I

Postanowienia ogólne

§ 1. Regulamin ustala organizację i porządek w procesie pracy oraz związane z nim prawa

i obowiązki pracodawcy i pracowników w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 1

w Zamościu.

§ 2. Postanowienia regulaminu obowiązują wszystkich pracowników, bez względu na rodzaj

wykonywanej pracy, wymiar czasu pracy oraz zajmowane stanowisko.

§ 3. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:

a) pracodawcy – należy przez to rozumieć dyrektora Poradni Psychologiczno-

Pedagogicznej Nr 1 w Zamościu,

b) pracowniku- należy przez to rozumieć osobę pozostającą z pracodawcą w stosunku

pracy,

c) poradni – należy przez to rozumieć Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną Nr 1

w Zamościu.

§ 4. Pracodawca zapoznaje z treścią regulaminu pracy każdego przyjmowanego do pracy

pracownika przed rozpoczęciem przez niego pracy, a pracownik potwierdza znajomość

regulaminu swoim podpisem w treści umowy o pracę.

§ 5. W sprawach związanych ze stosunkiem pracy, nie uregulowanych szczegółowo

niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy oraz innych ustaw

i aktów wykonawczych z zakresu prawa pracy i Karty Nauczyciela.